logo logo
Ga terug

United Retail klaar voor de toekomst.

Directeur Jan van de Wouw heeft in de februari editie van het ERM een uitgebreid interview gegeven over Electro World, Witgoed specialist en over United Retail.

 

Na de rebranding van Electro World in 2019 ook United Retail aangepakt

“We hebben in 2019 het gehele Electro World-verhaal uitgerold en in feite hebben we in vijf maanden tijd een geheel nieuwe formule neergezet, compleet met webshop. Het gaat om 150 winkels die we hebben voorzien van een nieuwe uitstraling, we hebben 350 bedrijfsbussen opnieuw aangekleed, een nieuwe communicatiestructuur neergezet, we zijn live gegaan met tv en radio commercials, hebben grote billboards geplaatst en het nationale schaatsen en voetbal gesponsord.

 

“Het vernieuwde logo en nieuwe site geeft aan wie we willen zijn met United Retail”

Na de ombouwoperatie van Electro World was het ook tijd om United Retail aan te pakken. Het eerste zichtbare resultaat hiervan is het nieuwe logo en de vernieuwde website. “Toen ik zelf bijna vier geleden bij United Retail solliciteerde, keek ik op de website en ik werd ik niet echt verleid door de uitstraling van de site… Dit hebben we nu radicaal aangepast. Onze website
is nu fris en uitnodigend geworden, helemaal van deze tijd. We gebruiken fotografie met daarop onze eigen collega’s. De site geeft aan wie we willen zijn met United Retail.”

 

Benieuwd naar het hele interview? Lees het hele interview nu in de februari uitgave.